Tussis Star Stable!

2012-04-24
18:17:14

Hitta Star v. 17
Hejsan!
Jag har tänkt att börja med en ny grej, nämligen "Hitta Star"! Idén har jag tagit från bloggen www.starstableplanet.blogg.se och jag är jätteglad att jag fick ta den!!! Tack!
Okej, kan ni hitta Star? Skriv gärna också varför just du ska vinna, för det kan hjälpa! Jag lottar den som vinner, och priset är en länk (Om man inte har en blogg eller en hemsida kan man ta sin favoritsida och skriva in den på "URL/Bloggadress")!!! Vinnaren kommer visas om en vecka! Lycka till!:)

MHH
Jenny! XD

Kommentarer:
#1: Samantha

Jättesvårt, kan du berätta vart EXAKT du tog bilden?

2012-04-26 @ 16:40:36

Svar för Samantha:

Jag vet att det är svårt, men försök ändå! Jag var utanför Moorland, men jag har också en liten ledtråd... Ganska långt till vänster, man ser en liten brun-svart prick där och det är Star...

MHH

Jenny

2012-04-26 @ 16:55:49
#3: Samantha

Jag tror jag har hittat Star!

Är hon precis under trästugan?

2012-04-28 @ 19:30:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: