Tussis Star Stable!

2012-03-31
20:31:38

Veckans intervju v. 13


Denna veckans intervju handlar om... Samantha Sunhill med hennes häst Lovedream!!!

Berätta om dig själv:

Jag heter Samantha Sunhill och är en snäll, men lite blyg, häst-älskare! Jag tycker om att ge Lovedream fria tyglar och rida runt lite!
 
Berätta om din häst:

Min häst heter Lovedream och är en snäll och nyfiken häst med lungt temprament och stort hjärta (bildligt talat). Hon tycker om att vara med mig och sina två bästisar Bluestar och Dreamriver (de är hästar åt Jenny Moonnight, bloggens "ledare", och Sara Flowerforest)! Hon tycker om att äta och att springa fritt.

Är du Star rider?:

Nej, tyvärr, men skulle gärna vilja bli!:(

Hur hittade du till Star Stable?:

En kompis hade pc-spelen och när det sedan kom ett online-spel där jag skulle kunna spela med min kompis blev jag genast intresserad!

Vad tycker du om Star Stable?:

Jag tycker det är kul att man kan vara med kompisar och spela Star Stable (som jag tycker är världens bästa häst-spel)!!!!:D

Om du kunde önska dig någonting till Star Stable, vad skulle det vara?:

Att man kunde ha husdjur, egna djur!!!!

Jag håller verkligen med om det!!! Vad heter ridklubben du är med i, eller är du inte med i någon?:

Jag är med i en klubb som heter Star Horses Club, medlemarna är Jenny Moonnight, Sara Flowerforest och jag!
 
Vem äger den, är du stor medlem i den?:

Jenny Moonnight äger den,  jag är Mästare!!!

Vad gör ni i klubben?:

Vi tävlar, chattar och går på picknikar. Vi upptäcker hemliga klubbställen, kanske inte riktiga hemliga ställen, men ställen därvi kan vara i fred! :D

Vilken är di favoritplats i Jorvik, om man tar hela stället man kan vara på, som Star rider?:

Jag tycker om Fort pinta för att det är så litet och precis vid vattnet.

Tack så jättemycket för att jag fick intervjua dig!

Det är bara kul att få vara med på bloggen!!!

MHH
Jenny och Samantha!!! :D


Kommentarer:
#1: Puckotroll

Vilken spännande intervju.

2012-04-04 @ 07:09:13

Varför har du härmat mig med Veckans Intervju? En bild & precis samma frågor! Hitta på egna frågor & idéer -.-

En arg Alicia -.-

2012-04-06 @ 16:52:02

Jag har inte härmat dig, jag fick låna idén av en kompis! Det finns många har veckans intervju!!! Men jag förstår hur du menar.

MHH

Jenny

2012-04-07 @ 08:53:02

Det var jag som började med veckans intervju från hela första början -.- Nu har ALLA härmat mig. INte roligt -.-

MAH

Alicia -.-

2012-04-08 @ 09:26:04

Det är inte alls många som har veckans intervju, jag hittade på det först. Och jag tycker du ska hitta på egna frågor. Du har KOPIERAT mina frågor. PRECIS samma frågor är det. Och en bild som sagt. Och din kompis måste då ha härmat mig.

2012-04-10 @ 12:33:11

Svar för Alicia:

Jag vill inte ställa till det eller bråka! Jag förstår verkligen hur det känns att börja med något och sen härmar alla andra, det händer varje dag för mig, jag har blivit van. Va glad istället att man tar din idé! Som sagt har jag lånat idén från min kompis, så du kan inte skylla allt på mig. Men jag ska ta andra frågor nästa gång, men bilden vill jag behålla! Jag kommer nog inte göra så igen! Nästa gång som jag hittar något från min kompis blogg ska jag fråga henne om var hon fått idén ifrån!

Förlåt så mycket allt problem, allt är mitt fel! Det kanske beror på min allergi mot pollen, det gör att jag blir helt pucko!

MHH

Jenny

2012-04-10 @ 19:13:51

Okej, Tack.:)

Mvh Alicia :)

2012-04-15 @ 11:08:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: